Menü
HOME
KIMI RÄIKKÖNEN
FORMA-1
SCUDERIA FERRARI
EXTRA

 

 
Oldal adatok

2012. Július 2. Nyitás
Aliz Szerkesztő
Kimi Räikkönen / F1 Téma
G-Portal Tárhely
LindaDesing Design

FIGYELEM: AZ OLDAL NEM ÁLL KAPCSOLATBAN KIMI RÄIKKÖNENNEL, EZ CSUPÁN EGY RAJONGÓI OLDAL!

© Ha bármilyen, a szerkesztő által fordított/készített tartalmat viszel el az oldalról, azt ne tüntesd fel sajátodként, vagy, ha kitennéd saját oldaladra, akkor a forrást jelöld meg, hogy honnan vitted el! Köszönöm!

KORÁBBI KINÉZETEK • • FORRÁSOK

 
Facebook
 
Chat

Ne feledd ...

  • Kultúrált módon fogalmazd meg mondanivalód.
  • Ne írj a szerkesztő nevében.
  • Ne hirdess! Azt megteheted ITT.
  • Kimit, az oldalt és a Forma-1-et ne illesd semmilyen trágár jelzővel sem, különben töröllek.
  • A chaten kérhetsz cserét.
 
Következő verseny

Időpont: 2018. 07. 22.
Helyszín: Németország - Hockenheim
Körök száma: 67
Pálya hossza: 4,574 km
Legjobb köridő: 1:13,780 - Kimi Räikkönen
Legutóbbi győztes: Lewis Hamilton (2016)

Hétvége programja (Magyar idő szerint)

Első szabadedzés: 11:00-12:30
Második szabadedzés: 15:00-16:30
Harmadik szabadedzés: 12:00-13:00
Időmérő: 15:00
Futam: 15:10

 

 
2018-as versenynaptár
  Verseny Dátum Rajtpozíció Helyezés
1. Ausztrál Nagydíj Március 25. 2. hely 3. hely
2. Bahreini Nagydíj Április 8. 2. hely Kiesett
3. Kínai Nagydíj Április 15. 2. hely 3. hely
4. Azeri Nagydíj Április 29. 6. hely 2. hely
5. Spanyol Nagydíj Május 13. 4. hely Kiesett
6. Monacói Nagydíj Május 27. 4. hely 4. hely
7. Kanadai Nagydíj Június 10. 5. hely 6. hely
8. Francia Nagydíj Június 24. 6. hely 3. hely
9. Osztrák Nagydíj Július 1. 3. hely 2. hely
10. Brit Nagydíj Július 8. 3. hely 3. hely
11. Német Nagydíj Július 22.    
12. Magyar Nagydíj Július 29.    
13. Belga Nagydíj Augusztus 26.    
14. Olasz Nagydíj Szeptember 2.    
15. Szingapúri Nagydíj Szeptember 16.    
16. Orosz Nagydíj Szeptember 30.    
17. Japán Nagydíj Október 7.    
18. Amerikai Nagydíj Október 21.    
19. Mexikói Nagydíj Október 28.    
20. Brazil Nagydíj November 11.    
21. Abu Dhabi Nagydíj November 25.    

 

 
2018-as Magyar Nagydíj

!!! HAMAROSAN !!!

Vedd meg jegyed most a nyár egyik legrangosabb hazai eseményére!
Katt a képre a részletekért!

FORMULA 1 PIRELLI MAGYAR NAGYDÍJ
2018. július 27-28.

 
Tesztek
 

Magyarország Július 31. - Augusztus 1.

 

 
Pontverseny

Pilóták

1. Sebastian Vettel 171
2. Lewis Hamilton 163
3. Kimi Räikkönen 116
4. Daniel Ricciardo 106
5. Valtteri Bottas 104

...

Csapatok

1. Ferrari 287
2. Mercedes 267
3. Red Bull 199
4. Renault 70
5. Haas Ferrari 51

...

 
Instagram

@kimiraikkonenhungary

 
Elite

   

 
Partnerek

MIÉRT KERÜLTEM LE?

Várakozik: -

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Látogatók
Indulás: 2014-10-18
 

Költözés előtt: 39.000 látogató


News

Kanyarban is lehet használni DRS-t Silverstone-ban

https://farm5.static.flickr.com/4359/36142610680_53293e85e1_b.jpg

Ilyen még nem volt, mióta kitalálták az állítható hátsó szárnyat 2011-ben: az első két kanyarban nyitva lehet hagyni a DRS-t – a pilóták bátorságán múlik, élnek-e a lehetőséggel.

Az előzések növelése érdekében 2018-ban számos pályán – köztük a Red Bull Ringen – kettő helyett három DRS-zónát jelöltek ki. Ugyanez történik Silverstone-ban, a hétvégi Brit Nagydíj helyszínén is, azzal a különbséggel, hogy a Formula-1-ben 2011-es bevezetése óta először a hátsó szárnyat kanyarokban is lehet nyitni.

A silverstone-i harmadik DRS-zónát a célegyenesben jelölték ki, amely rövidebb, mint a két hagyományos előzési zóna helyszíne, a Hangar és Wellington egyenesek. A zóna viszont nem ér véget az első kanyarban: az 1-es (Abbey) és 2-es (Farm) kanyarok is beleszámítanak, amiket alacsony üzemanyagszinten a versenyzők padlógázon vesznek.

A DRS a Drag Reduction System, azaz a légellenállás-csökkentő rendszer rövidítése: a hátsó szárny nyitásával csökken a légellenállás és a kanyarokban fontos leszorítóerő, ezáltal emelkedik a végsebesség. A leszorítóerő hiánya a kanyarokban azonban azzal a kockázattal jár, hogy a pilóták könnyen elveszíthetik a kevésbé stabil autó hátulját. A versenyzők bátorságán múlik, hogy nyitva hagyják-e a DRS-t az első két silverstone-i kanyarban, vagy zárják már az egyenes végén.

„A zóna nem nagy, viszont érdekes, hogy nyitva hagyhatják az 1-es kanyarban, ha akarják” – magyarázta Charlie Whiting versenyigazgató az Autosportnak. „Amint a 18-as kanyar után aktiválják, csak akkor csukódik be, ha fékeznek vagy visszavesznek. Ha padlógázon maradnak, akkor az 1-es és 2-es kanyarokon nyitott DRS-sel mehetnek végig. Majd meglátjuk.”

Whiting úgy érzi, az Osztrák Nagydíjon kijelölt harmadik DRS-zóna is sikernek könyvelhető el: „Az F2-ben egyértelműen, de úgy vélem, nekik is jobb esélyük volt az előzésre. A 3-as kanyarban gyakran közelebb voltak az autók, mint szoktak lenni, a 4-esben pedig sokat előztek. Túl könnyű viszont nem volt, ahogyan a pilóták előtte hitték” – mondta.

FORRÁS: FORMULA.HU

2018.07.03. 20:51, Aliz Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.